Ne Yaparız? /

Size sunduğumuz hizmetlerimiz

İş prosesİmİz

Proje yönetimi, belirli bir projenin hedef ve amaçlarına ulaşıp bitirilmesi için kaynakların planlanması, organize edilmesi, tedarik edilmesi ve yönetilmesi disiplinidir.

Projeler belirli özgün hedef ve amaçlara ulaşmak amaçlı uygulanır. Projelerin esneklik payı ile birlikte belirli başlangıç ve bitiş tarihi vardır. YANKI akustik PROJE çalıştığı firmalarla proje yönetimi konusundaki bilgi ve deneyimlerini paylaşarak, projenin düzgün işlemesini sağlar.

Geleneksel Yaklaşım

Proje yönetimindeki geleneksel yaklaşımda bir projenin tamamlanması için bitirilmesi gereken adımlar dizisi vardır.

  • Proje başlatma aşaması;
  • Proje planlama ve tasarım aşaması;
  • Proje yürütme ve inşaat aşaması;
  • Proje gözetleme ve denetme aşaması;
  • Projenin bitimi.

Başlatma

Başlatma aşamasında iş çevresini iyi anlamak ve gerekli kontrolleri projeye eklemek çok önemli. Bu aşamada proje tasarımında herhangi bir eksiklik hemen belirlenmeli ve düzeltilmelidir.

Organİzasyonun İhtİyaç ve gereksİnİmlerİnİ ölçülebİlİr hedeflere göre analİz etmek.

Mevcut operasyonları gözen geçirmek.

Bütçe dahil fayda ve maliyetlerin finansal analizi.

Maliyet, görevler, ürünler ve zaman çizelgesi dahil bir proje sözleşmesi.

Planlama

Başlatma aşamasından sonra, proje uygun bir ayrıntı seviyesine kadar planlanır. Asıl amaç proje için gerekli maliyet ve kaynakları tahmin etmek ve etkili bir biçimde proje uygulamasındaki riskleri yönetmektir. Planlama aşamasında hatalar da başlatma aşaması gibi projenin başarısında büyük engellere neden olacaktır.

  • Planlamanın nasıl yapılacağını belirlemek;
  • Kapsam bildirisini geliştirmek;
  • Planlama ekibini seçmek;
  • Oluşacak ürünleri tanımlamak ve iş ayrışım yapısını oluşturmak;
  • Aktiviteler için kaynak gereksinimlerini tahmin etmek;
  • Aktiviteler için gerekli zaman ve maliyeti tahmin etmek;
  • Zaman çizelgesini hazırlamak;
  • Bütçeyi hazırlamak;
  • Risk planlaması;
  • İşin başlatılması için resmi onay almak.

Uygulama

Uygulama aşaması insanları ve kaynakları eş güdümleme, aynı zamanda aktivitelerinin proje yönetim planına uygun şekle getirme çabalarını içerir.

Gözetİm ve Denetİm

Gözetim ve denetim aşaması, proje uygulanmasında sorunların zamanında fark edilmesi ve düzeltici eylemlerin zamanında alınmasını ve uygulamayı kontrol etmek amaçlı proseslerden oluşur.

Kapatma

Bütün proses gruplarındaki bütün aktivitelerin bitirilmesi.

Bütün sözleşmelerin kapatılması

Yeni bir proje üzerinde bizimle çalışmak ister misiniz? İletişime geçmek için tıklayın.